Pristatymo informacija

1. Pirkėjas yra atsakingas už užsakymo metu nurodyta pristatymo informacija. Pateikus užsakymą yra patvirtinama, kad pirkėjo nurodyta informacija: vardas, pavardė, adresas, paštomatas ir telefono numeris yra teisingi.

2. Pirkėjas įsipareigoja pateikus užsakymą jį apmokėti. Jei užsakymas neapmokamas per 4 dienas – užsakymas atšaukiamas ir prekės pristatomos nebus. Užsakymai pakuojami tik gavus pinigus už prekes.

3. Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti prekes tuo adresu ar paštomatu, kokį nurodė pirkėjas.

4. Pardavėjas įsipareigoja, kad prekės būtų išsiųstos kuo greičiau gavus užsakymą. Jūsų užsakytos prekės bus išsiųstos per 1-2 dienas po gauto apmokėjimo, o siuntimo laikas priklausys nuo kurjerių tarnybos terminų. Įprastai siuntimas „Omniva”, „LP Express”, „DPD” kurjerių tarnybomis užtrunka 2-3 darbo dienas, tačiau šventiniu laikotarpiu gali užtrukti šiek tiek ilgiau.

5. Jei negavote laiško apie išsiųstą siuntą per 5 dienas nuo užsakymo, arba siunta jūsų nepasiekė per 7 darbo dienas – būtinai susisiekite su mumis el. paštu info@bellaluna.lt . Patikslinsime kur yra jūsų užsakytos prekės.

6. Užsakymus siunčiame paštomatais visoje Lietuvos teritorijoje. Siūlome siuntimą „Omniva”, „LP Express”, „DPD” paštomatais. Siuntimo kainos nurodomos pateikiant užsakymą, su galimybe pasirinkti klientui patogiausią pristatymo lokaciją.

7. Jei yra būtinybė siuntą pristatyti kurjeriu – susisiekite su mumis el. paštu info@bellaluna.lt ir galbūt pavyks suderinti jums patogiausią sprendimą.