Norint grąžinti prekę, susisiekite su mumis elektroniniu paštu info@bellaluna.lt. Kokybiškas prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių atsiėmimo. Jei prekė nekokybiška – susisiekite su mumis kaip įmanoma greičiau. Išsipakavę prekę iškart apžiūrėkite ar nėra broko, o jį radus prašome kreiptis per pirmąją savaitę nuo pirkimo! Skalbtų, dėvėtų ar kitaip sugadintų produktų, atgal nepriimame!
Kuo greičiau į mus kreipsitės – tuo greičiau išspręsime problemą ir galėsite džiaugtis kokybiškais gaminiais.
1. Laiške nurodykite savo užsakymo numerį, vardą pavardę bei kokias prekes norite grąžinti.
2. Jei prekė nekokybiška – nurodykite koks tai yra defektas (geriausiai – atsiųskite nuotraukas, kuriose aiškiai matytųsi brokas ar nekokybiški gaminiai).
3. Jei prekė buvo pažeista siuntimo metu – atsiųskite prekės pakuotės nuotraukas, kaip stipriai prekė pažeista, kaip atrodo siuntos dėžė/vokas.
4. Gavus jūsų laišką mes išanalizuosime situaciją, atkreipsime dėmesį į detales ir priėmę tinkamiausią sprendimą informuosime jus apie tolimesnius veiksmus.
Kokybiškų prekių grąžinimo sąlygos:
1. Prekė turi atitikti pirminę prekinę išvaizdą. Turi būti nenuplėštos etiketės, nesugadintas įpakavimas.
2. Prekės turi neturėti jokių dėvėjimo, skalbimo, naudojimo požymių.
3. Prekės turi būti tvarkingos, švarios, neišteptos ar kokiu nors kitu būdų nesugadintos.
4. Jei grąžinama prekė kokybiška – siuntimo išlaidas apmoka pats klientas.
5. Būtina pažymėti, kad Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą (pavyzdžiui, elektrotechnika, žaislai, baldai, kosmetika, knygos, apatiniai drabužiai, liemenėlės ir kt.). Taigi, dėl higienos normų, kokybiškų apatinio trikotažo komplektų, liemenėlių, kelnaičių atgal priimti negalime. Šios prekės yra negrąžinamos ir nekeičiamos kitomis. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti šioje nuorodoje:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.137498/asr
Specialiai sugadintų prekių atgal nepriimame.